keskiviikko 21. elokuuta 2013

Ihastumisia


Ihastumisia tulee ja menee, mutta osa jää pysyvästi arkeen. Ihastumisia kosmetiikkaan nimittäin. :) Tällä hetkellä minulla on käytössä muutama tuote, joiden pariin oikein odotan pääseväni aamuisin. Olen todennut niiden toimivan omiin tarpeisiini hyvin. Yksi ehdoton suosikkini on Diorskin Nude BB Creme, joka on kevyt mutta tarpeeksi peittävä. Kosteuttava, muttei liian hohtava. Alle laitan vielä Lumenen mattapinnan antavaa pohjustusainetta.

Tuoksut ovat minulle tärkeitä ja pariin tuotteeseen olenkin ihastunut niiden tuoksun vuoksi. Lisäksi ne toimivat hyvin! Tällaisia tapauksia ovat Yves Rocherin aurinkopuuteri ja Bourjoisin poskipuna. Varsinkin tuo poskipuna on ihastuttava, nuuhkin sitä aamuisin hymy naamalla (hulluko?)!

Kulmille olen löytänyt erinomaisen tuotteen sattumalta Cliniquen näytteen harmaanruskeasta luomiväristä. Käytän viistopäistä sivellintä värin kanssa, niin jälki on luonnollinen.

Kynnet ja huulet saavat loistaa sävy sävyyn luumunpunaisessa. Essien Bahama Mama on yksi suosikkiväreistäni kautta aikojen. Huulille Clarins'n Gloss Appeal sävyä 7. Huulikiillon sävy on huulilla luonnollisen marjainen. :)


Pettymyksistä puolestaan sen verran, etten ole käytössä pitänyt hiljattain ostamastani MACin peitevoiteesta. Hö, odotukset olivat korkealla. Luomiväri, jonka ostin samaan aikaan on taas osoittaunut huipuksi. :)

Oletteko löytäneet uusia luottotuotteita kosmetiikan parista hiljattain? Onko syntynyt ihastumisia? :)

4 kommenttia:

  1. Mikä siinä peitevoiteessa ei toiminut? Mä itse olen ollut hurjan tyytyväinen MACin concealeriin, mutta mulla tosiaan se napista otettava, astetta "jäykempi" tökötti. Sävy sopii mun ihoon, levittyy hyvin, peittää täydellisesti ja pysyy kuin tauti.

    Mikä toimii yhdellä ei toimi toisella, en siis sillä. Olen vain utelias :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, parikin juttua. Ensiksi pieni tekninen juttu eli pumppupullo. Se on hygieeninen, mutta siitä tulee auttamatta aina liikaa ainetta kerralla... Käytän ehkä 1/3 yhdestä pumppauksesta. Toiseksi sävy taitaa olla kuitenkin liian tumma. Kun peitevoidetta laittaa iholle, se näyttää hyvälle, mutta parin tunnin päästä (oman ihon tai tuon Diorin BB-voiteen vaikutuksesta?) peitevoiteen erottaa muusta pohjasta hiukka tummempana. Ei hyvä homma! Olen aika tarkka siitä, että meikkivoiteen ja peitevoiteen pitää sulautua täydellisesti yhteen (ja ihoon). Jotenkin tuo ei vaan toimi mun meikkipohjan kanssa... Lisäksi se kuivattaa ihoani. Kaiken kaikkiaan tavallaan ok tuote, mutta ei ihan hintansa väärtti. Olen kokeillut parempiakin. :)

      Poista
    2. Joo tietenkin pitää olla justiinsa samaa sävyä. Okei, harmi että oli huti :( Ennenkuin siirryin noihin tököttimäisiin (Miksikä sitä koostumusta nyt kutsuisi? Kun voidemaisiahan noi on tavallaan molemmat, vai menisikö melkein nestemäiseen toi sun kokeilema..?) peitevoiteisiin, niin käytin muistaakseni ihan Maybellinen nestemäistä (?) peiteväriä, mikä oli kyllä hyvä (olen joskus miettinyt että pitäisi ostaa taas yksi ja testata mitä nykyään olisin mieltä - tosin en tiedä saako sitä samaa kamaa enää). Itse olen lähipäivinä aikeissa postailla juuri samasta aiheesta, tosin niin että minusta tuo MAC on yhtä hyvä kuin 3 kertaa kalliimpi Blascon versio. Että kalliimpi ei tosiaankaan aina ole parempi :) Pitäisi muistaa itsekin useammin tuo oma ohje...

      Poista
    3. Joo, mun ostamani on enemmänkin nestemäistä, joskin kuivuu aika äkkiä voidemaiseksi. :) Mulla on ollut (tai on edelleen kaapissa) Benefitin voidemainen peiteainetabletti. En taida oikein osata käyttää sellaisia. Ne vaativat paljon enemmän häivyttämistä, jotta näyttävät luonnolliselta...
      Aah, sä olet kokeillut myös Blascoa. Sekin on mulle tuntematon merkki siinä mielessä, että en ole ikinä ostanut heiltä mitään. Peiteaineista suosikki taitaa tulla Estée Lauderilta, tosin pidän paljon Body Shopin kynämallistakin ja Cliniquen valokynästä/peiteaineesta. Käytän niitä vuorotellen tai tilanteen mukaan. :)
      Ja totta tuo, hinta ei aina merkitse parempaa tuotetta!

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!