torstai 11. huhtikuuta 2013

Perfect Red Dress

Mun lempipukeutujani julkkiksista eli Freida Pinto oli valinnut Indian Film Festival -gaalaan ihanan punaisen mekon. Niin kaunis! Mekossa on istuva leikkaus ja kauniita yksityiskohtia, lisäksi asusteet ovat täydelliset mekon pariksi. Hiukset ja meikki ovat myöskin just mun makuuni. Mä pidän punaisesta suunnattomasti muilla, mutta itsellä sitä arastan. Näiden kuvien jälkeen aion rohkaistua ja ainakin kokeilla jotakin punaista! :)

Kuva: Zimbio (Hebert/Getty Images)

Kuva: Zimbio (Grant/Getty Images)

Kuva: Zimbio (Hebert/Getty Images)

2 kommenttia:

  1. Natti.
    Harmi etta toi vari sopii vaan yhta tummille kun Freida tai sitten tosi vaaleille :-)
    Ehka sulle sopis ruosteenpunanen niinku mulle, muut punaset ei oikein kay meikalaiselle...tai ehka vadelma? Siis sulle, ei mulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Mietin just tänään, että miten ärsyttävää olla tällanen väliväri, heh. Kauheen vaikea löytää sopivia värejä! Ruoste ja vadelma ehkä kävis, mutta ei se oo sama! Just kirkkaanpunaista ihailen. Taidan jättää muille (tai sitten värjään blondiksi, thihi!).

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!