sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Parveke kuntoon

Nyt kun sää lämpenee, alkaa olla aika laittaa parveke kuntoon! Nopeat ovat varmaan saaneetkin parvekkeen / terassin / pihan jo koreaksi, mutta mä olen vasta suunnitteluvaiheessa. Muutin tähän nykyiseen asuntooni vuoden alussa. Aikaisemmin omistamani terassikalusteet olen hävittänyt parin edellisen muuton aikana, joten nyt pitää hankkia uudet parvekkeelle. Kaksi jättikukkaruukkua on onneksi tallessa! Lisäksi mulla on lampaantalja odottamassa pääsyä parvekkeelle tuolin pehmusteeksi / lämmikkeeksi.

Etsin Alvhemin sivuilta muutaman kuvan, joissa on mulle mieluisia elementtejä. Haluaisin puukalusteet ja maton lattialle (nyt partsilla olevien puulaattojen päälle), paljon kukkia, joista osa voisi olla "hyllyllä" sekä tyynyjä + huopia. No, katsotaan, kuinka tulen onnistumaan. Kun olen saanut parvekeprojektin valmiiksi, voin laittaa ennen ja jälkeen kuvia. Ensimmäinen vaihe tulee olemaan suursiivous, jota en ole vielä parvekkeella tehnyt! :)




Kuvat Alvhem

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!