tiistai 5. helmikuuta 2013

Vanessa Bruno Le Cabas

Olen enemmän kenkä- kuin laukkuihmisiä (jos nyt jotain jakoa pitää tehdä). Siksi (ja läjä muita syitä) mulla ei ole varsinaisia desinger-laukkuja. Pari poikkeusta on kuitenkin, tosin nekin hinnaltaan kohtuullisia... Olen nimittäin superihastunut Vanessa Brunon Le Cabas -laukkuihin. Ihania! Mulla yksi isohko (en muista, onko se kaikista suurin koko) nahkainen laukku ja pieni kankainen. Pikkukassin sain siskoltani joululahjaksi. Tykkään laukkujen rennosta ulkonäöstä, joka ei ole kuitenkaan tylsä kiitos paljettien. Isosta laukusta, joka mulla on ollut käytössä pidempään, on irronnut muutamia paljetteja kahvoista ja pohjasta. Eipä se haittaa, sillä ajattelin jo aluksi, että jos niitä irtoaa, niin sitten irtoaa, käyttöön nuo on ostettu. :)





Nahkaisen ja puuvillakankaisen lisäksi, laukkuja on myös pellavaisina. Alla oleva Amanda Seyfriedin laukku on kaunis. Tai pikemminkin cute! Kirkkaanpinkit (saatavilla eri neonväreissä) paljetit sopivat musta hyvin pellavan neutraaliin väriin. Kaksi samanlaista laukkua riittää kuitenkin...saa luvan riittää! :)

Kuva Vanessa Brunon fb-sivuilta





2 kommenttia:

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!