torstai 7. helmikuuta 2013

Uudet bootsit


Mun uudet nilkkabootsit saapuivat vihdoinkin perille! Aika ihanat vaikka itse sanonkin. :) Lesti on todella hyvä, päkiän alla on pehmustetta, joten kohtalaisen korkeasta korosta huolimatta kengät tuntuvat hyvältä jalassa. En toki ole ehtinyt testaamaan kenkiä oikein kunnolla. Ennen käyttöönottoa mun täytyy vielä viedä ne suutarille. Kengissä on nahkapohja ja mä ajattelin, että niihin olisi hyvä laittaa jonkin sortin suoja, jotta pysyvät hyvinä mahdollisimman pitkään.


Jännitin kokoasiaa, koska nettitilauksissa on aina se vaara, että valitsee väärin, kerran sovitusmahdollisuutta ennen ostoa ei ole. Useimmiten koon pystyy vaihtamaan, mutta onhan se oma rumbansa (ja odotuksensa). Luin netistä, että nämä Rag & Bonen Harrow -bootsit ovat hyvin pientä kokoa, joten tilasin koon 38. Normaalisti mun koko on 37-37,5. Luultavasti mulle olisi mennyt 37,5:kin, mutta 38 on hyvä myös. En kuitenkaan sanoisi, että nämä ovat erityisen pientä kokoa, normaalia vähän kapeampaa ehkä.


Asukuvia tulee kunhan saan kengät käyttöön (pitää ehkä odottaa vähän parempia kelejä, heh). :)

2 kommenttia:

  1. Oi, nää on niin sun näköiset! Upeat sanon minä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, luotan sun makuun! :) Toivottavasti kengät osottautuvat hyviksi käytössä!

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!