tiistai 29. tammikuuta 2013

Rag & Bone Harrow Booties

Mun ostolakko sain komean lopun, kun päätin tehdä "pikkuostoksen" Nathalie Schutermanin nettikaupasta. Klik, ja ostoskoriin päätyivät Rag & Bonen Harrow -nilkkabootsit. Itse asiassa mietin parin yön yli, onko mulla hyvää syytä ostaa uusia nilkkabootseja, mutta hitsit alennus oli sen verran hyvä, että kyllä mun oli kengät saatava! Olen kuullut vain hyvää noista kengistä, joten toivon, että niistä tulee mun uudet lempparit (edellyttäen, että koko on hyvä!). :)

Etsin netistä inspiraatiokuvia siitä, miten bootsit pukisi. Aika monessa kuvassa bootsien parina on mekko. Tykkään yhdistelmästä, sopivan rouhea! Mun valitsemat kengät ovat mustaa mokkaa ja niissä on tummanruskeat remmit eli samat, jotka Hilary Duffilla on ylimmäisessä kollaasissa.

Kuvat: people.com

Kuvat: people.com

3 kommenttia:

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!