torstai 3. tammikuuta 2013

Muuttokuulumisia

Olen ollut viime päivinä uudessa kodissa siivoamassa, maalaamassa seiniä ja kaappeja (!) ja miettimässä tulevaa huonekalujen järjestystä. Eilen ja tänään olen taas kasannut tavaroitani laatikoihin ja jätesäkkeihin, jotta saan ne huomenna kätevästi muuttoautoon ja uuteen asuntoon. Pikkasen stressaa. En ole ehkä maininnut, että muutan pienempään asuntoon. Asuin viimeksi kaksiossa, nyt isommassa väliaikaisasunnossa ja seuraavaksi on edessä muutto yksiöön. Juu, miten saan siis kaikki tavarat ja ennen kaikkea vaatteet mahtumaan järkevästi ja siististi yksiööni? Joudun varmaan tekemään pieniä uhrauksia, heh. Olen silti tyytyväinen tulevaan kotiini, joka sijaitsee lähellä merenrantaa. Toivon siis ensi kesästä lämmintä!

Kuva: Alvhem


Kuva: Alvhem

Kuva: Alvhem

Kuva: Alvhem

Inspiraatiokuvat ovat kaikki Alvhemin sivuilta. Ehkä niistä saa jotain ideaa omaan kotiin. Ainakin taulurykelmä näyttää kauniilta olohuoneen seinällä, parvekkeelle olen suunnitellut ostavani lampaantaljat tuolien päälle ja kirkkaita Indiskan tyynyjä mulla onkin valmiina sängyn päälle laitettavaksi. Yksiössäni on tilava kylpyhuone, keittokomero (iso sellainen) ja alkovilla varustettu olohuone. Niin ja tietysti se parveke. Kylpyhuone ja keittiö on remontoitu hyvällä maulla pari vuotta sitten, joten ne ovat oikein hyvässä kunnossa.

Kävin tänään hommaamassa  nettiliittymää uuteen kotiin, mutta siinä menee toki oma aikansa. Voi siis olla, että tulee taas muutama välipäivä blogin suhteen, varsinkin, kun lähden vielä alkuviikosta Keski-Suomeen sukuloimaan. Tsemppaan kyllä kirjoitusten kanssa viimeistään kuun puolivälissä! :)

p.s. Olen saanut pari uutta lukijaa. Voi että, olen iloinen! Mun pienen pieni lukijaryhmä on mulle hyvin rakas. Kiitos teille! :)

9 kommenttia:

  1. Oi, olet onnentyttö kun saat kohta asua meren lähellä. Täällä vaan asutaan vuorten juurella!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, toivottavasti sijainti osoittautuu hyväksi! Mielelläni meren lähelle muutan. Tosin Alpit kelpaisivat myös paremmin kuin hyvin! :=)

      Poista
  2. Ma katoin eka etta oho, ootpas huitassu nopeesti taulut seinalle ja saanu sisustettua hehe.

    Onko sun kotoo merinakoala? Se on kesalla ihana mutta talvella tuuli ja sade on haittapuolina, ainakin jos asuu Valimerella ;-) Ma en voi avata partsin ovea, muuten en saa sita enaa kiinni vastatuulen takia!! Ja valilla sataa sisaan grrrr.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näyttäiskin tolta mun kotona! Ei oo valitettavasti merinäköalaa, asun vähän rinteessä plus edessä on puita (tietysti, kun Suomessa ollaan, heh!). Mulla on lasitettu parveke, joten mä saan kyllä oven kiinni! ;)

      Poista
    2. Tajusin muuten, että naapurirapusta on itse asiassa merinäköala!

      Poista
    3. Aijaa! No parin vuoden paasta laajennat sun asuntoa viereiseen rappuun asti, siis jos ostat naapurin asunnon ja hajotat valiseinat ':-)

      Poista
    4. Haha, aikalailla pitää laajentaa, jos haluan naapurirappuun asti! Siihen ei riitä yks tai kaks asuntoa tästä välistä! :D

      Poista
  3. Toivottavasti pääsen pian kyläilemään uuteen kotiin <3

    VastaaPoista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!