sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Kevyempi meikki(pohja)

Olen ollut superlaiska meikkaaja viime ja tämän kuun. Joulukuussa taisin meikata yhteensä kolme kertaa, silloinkin laitoin pelkkää ripsiväriä. Mähän tykkään meikkaamisesta, joten tämä on jopa poikkeuksellista. Tammikuussa olen laittanut kasvoille BB-voidetta, vähän (kannattaa laittaa vain vähän!) aurinkopuuteria, voidemaista luomiväriä ja ripsiväriä. Mun kasvoilla on kevyt päivetys reissun jäljiltä ja ihokin tuntuu voivan paremmin auringon voimasta, joten en halua käyttää meikkivoidetta tai muita "raskaampia" meikkejä (mukaanlukien silmämeikki). Sitä paitsi mä näytän hassulta, jos meikkaan ruskettuneena samaan tapaan kuin kalpeana, hih.



Olen sekoittanut Diorin ja Garnierin BB-voiteista mulle sopivan värisekoituksen. Garnier on vähän liian vaalea ja Dior vähän liian tumma, joten yhdessä niistä tulee sopiva sekoitus! Mun mielestä niiden koostumuksetkin toimii paremmin toisiinsa sekotettuina...

p.s. Tämä meikin "keventäminen" ei liity siihen, että joku on eksynyt mun blogiin haulla "millainen on liika meikki", hahah. Kosmetiikkaa mulla on varmasti liikaa, mutta uskallan väittää, etten iske nassuuni liikaa kerralla. ;=)

3 kommenttia:

  1. onko noissa bb-voiteissa sellanen kuorintavoiteen koostumus?
    l'oréalilla on ja tuntuu ihan silta etta scrubbais ja jattais kuolleet ihohuokoset koko paivaksi naamalle :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei noissa ole minkään sortin rakeita! Ei noissa kai yleensä pitäiskään olla... L'orealia en ole tosin koskaan kokeillut!

      Poista
    2. Ok hyva, voin siis harkita jonku toisen bb-voiteen ostamista. L'oreal on muuten ihan hyva variltaan jne mutta se koostumus hairitsee, vaikuttaa et sen takia tulis nappyja...hyi

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!