perjantai 23. marraskuuta 2012

Silmämeikkituotteita

Kaivelin mun meikkipussista luomivärejä, rajauskyniä ja muita silmämeikkiin tarvittavia tuotteita. Niitä oli aika läjä (silti mulla saattaa olla poskipunia vielä enemmän, hih). Kuvasin tässä vain ne, joita käytän useimmiten (ja joita säilytän keittiössä!). Meikit, joita käytän harvemmin, ovat säilytyksessä makuuhuoneen kaapissa. Vasta kuvatessa tajusin muuten, että Estée Lauder näyttäisi olevan mun suosikkimerkkini silmämeikeissä. Melkein kaikki rajauskynät ja monet luomiväritkin ovat EL:lta, samoin ripsiväri. No, olen kyllä ollut tyytyväinen Estée Lauderin laatuun.


Silmämeikin pohjustukseen käytän Urban Decayn Eyeshadow Primer Potionia tai Lumenen voidemaisia luomivärejä. Niiden valmistus on tosin valitettavasti lopetettu. Harmi, ne ovat ihania ja helppokäyttöisiä! Arjessa useimmiten käytän neutraaleja sävyjä: ruskeaa, vaaleaa violettia, harmaata... Tykkään eniten matta- ja satiiniluomiväreistä. Liika glitter ei ole mun makuuni. Rajauskynissä ehdoton suosikkini on Estée Lauderin DoubleWear Stay-in-Place Eye Pencil. Syksyllä ostin Clarinsin 3-Dot Linerin, siitäkin olen pitänyt. Töpötän sitä yleensä ihan ripsien tyveen, en käytä sitä niinkään rajausten tekoon. Kuvissa näkyy myös Sephoran Jumbo liner -kyniä. Kivoja nekin! :) Sephoralla ja toisella ranskalaismerkillä Bourjoisilla on ihan hyviä luomivärejä myöskin.


Pitää erikseen mainita, että mulla ei ole suosikkiripsiväriä (edes etsinnässä). Johtuu ehkä siitä, etten koe ripisivärin olevan se tärkein meikkituote. Saan oikeastaan kaikilla ripsareilla tarpeeksi hyvää jälkeä (ainut mikä ärsyttää on se, jos ripsaria pitää laittaa monta kerrosta!). Harvoin mun käytössä ripsari leviää tai varisee, joten senkään takia ei ole erityistoiveita. Sain Cliniquen High Impact Mascaran kerran kaupan päälle. Musta se on oikein mukiinmenevä, samoin kuin juuri ostamani Estée Lauderin DoubleWear -ripsari. Molemmat lähtee hyvin pois pelkällä vedellä. Mulla oli pitkään käytössä Max Factorin ripsivärejä, hyviä nekin (myös MF:n Earth Spirits -luomivärit on hyviä!).

 

4 kommenttia:

  1. :p kaikkee ihanaa !!! :p slurps
    niin ei mullakaan oo pitkaan aikaan varissu mitkaan ripsarit tai valunu, ei edes sateessa (!) tosin uima-altaassa tais kerran valua mut se onkin nyt vahan eri juttu, sinne ei kannata menna meikissa hehehe. onkohan niista tehty parempia kuin joskus kymmenen vuotta sitten? mun mielesta joku n°7 esim valu mutta se oli varmaan 15v sitten! ehka kaikissa on nyt se kanebo 38° ominaisuus? nykyaan ripsarin ehka valitsee enemman just sen perusteella montako kerrosta pitaa laittaa tai kuivuuko putkilo nopeesti. (taa kaikki on melko teoreettista, en oo kayttany kymmeneen vuoteen muuta ku ysl:aa paitsi just nyt mulla on myos estée lauderia ihan siksi etta ajattelin kokeilla jotain muuta. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, en tiiä, ehkä ripsareissa on tapahtunut yleistä kehitystä! ;)
      Mua alkoi vähän tylsistyttää noi mun luomivärit... Vähän tekisi mieli katsoa tänään jotain "eriväristä" luomiväriä. Ainakin sitä harmaata rajauskynää aion etsiä sun suosituksesta! :)

      Poista
  2. Kun olet löytänyt tämän täydellisen harmaan rajauskynän, niin toteutathan meikkipostauksen taas, joohan? :)

    Nähään taas pian ystäväni<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itse asiassa löysin harmaan rajauskynän, kun kävin vielä pikaisesti kaupungilla. Saa nähdä, onko se täydellinen, hihi. Mä teen siitä joku kerta postauksen. :)
      Pian nähdään! <3

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!