lauantai 10. marraskuuta 2012

Harkitut ostokset

Syksyn ajan olen koettanut olla harkitsevaisempi ostaja. Ideana on ollut välttää virheostoksia tai sellaisia  "ihan kiva" -ostoksia. On tässä tullut hankittua ehkä pari ei niin välttämätöntäkin juttua, myönnän sen. (Entisen?) tuhlarin pitää harjoitella. :) Pidempään olen haaveillut uusista lenkkareista ja repusta. Itse asiassa pienestä, kivannäköisestä repusta. Yhden ostin alkusyksystä työmatkoja varten. Se on vaan liian suuri normaalireppupäiviin. (Kirjoitin ensin normaalipäiviin, mutta en sentään kulje joka päivä reppu selässä, heh!) Uudet lenkkarit taas tarvitsen ulkokäyttöön, salille on omansa.


Päädyin ostamaan nämä Nike Free Fit 2 -kengät. Salikenkinä mulla on samat ja olen ne hyviksi havainnut. Tosin tajusin näitä uusia ostaessani, että ne mun aiemmat on tarkoitettu ulkokäytöön (ja uudet ensisijaisesti kai sisä-). Vanhoissa on paksumpi kangas ja heijastinlogot. Oh well, ei voi mitään! Vanhat pinkit sopivat paremmin sisälle ja nämä mustat ulos. :)


Fjällräven Kånken -reppuja näkyy nykyään vähän kaikilla. Silti halusin sellaisen. Kånken on niin simppeli malli, että menee vähän kaikkien asujen kanssa. Mulla oli kesällä tarkoituksena käyttää enemmän värejä, mutta nyt värit vähän kyllästyttävät, siksi ostin mustan repun. :p


6 kommenttia:

  1. Kivat lenkkarit! Mulla on kanssa tota Niken neonvarista sarjaa oranssit (tai siis ei ole samaa sarjaa oikeasti, ei niilla mitaan "neo"-mallistoo ole).
    Mutta miten niin kaikilla on NYKYAAN toi fjallraven-reppu ????!!! Kaikilla oli se joskus 1997 !!! Esim mulla.
    Toi musta on kyl siedettava vari, en oikein tykkaa niista muista vareista, jollei niita oo tullu uusia. SIllon joskus mulla oli marjapuuron varinen ja aitilla vaaleensininen. Ehka loydat ne jostain kaapista, jos pengot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen Nikella oli vaan tosi leveitä lenkkareita. Nyt on tollasia kapeampiakin, hyvä niin.
      Joo, sillonkin kaikilla oli Kånken ja nyt uudelleen, aaltona menee suosio. Näin jollain tosi tumman harmaan, olisin halunnut ehkä sellasen, mutta en löytänyt enkä viitsinyt alkaa etsiä, kerran mustakin on hyvä.

      Poista
  2. Treenaaminen on niin pal kivempaa kun on upeet treenikengät :)

    VastaaPoista
  3. mistä noi lenkkarit on ja minkä merkkiset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on Niken lenkkarit, mallin nimi on Free Fit 2. Ostin ne Stockmannin urheiluosastolta viime talvena, mutta on noita vieläkin myynnissä. Värivaihtoehtoja on monia! :)

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!